Доброго дня шановні учні!
Предмет |
Група |
Тема уроку |
Завдання |
Історія України |
11 група |
Українська держава.
Кримські крайові уряди. |
Опрацювати § 11 Виконати завдання на картці
(Додаток 1) |
Всесвітня історія |
11 група |
Радянський Союз. «Договірна
федерація» радянських республік. Утворення СРСР. НЕП. |
Опрацювати параграф
13 Виконати завдання. Формуємо компетентності на с. 72 |
Всесвітня історія |
22 група |
«Німецьке економічне
диво». Рейганоміка. Тетчеризм |
Опрацювати параграф 8 Логічна
компетентність с. 46 Історичний портрет Ангелі Меркель |
Предмет |
Група |
Тема уроку |
Завдання |
Історія України |
31 група |
Особливості розвитку
культури. Відродження церковного життя. |
Опрацювати с. 163-165 записати конспект. Підготувати повідомлення «Революція на граніті» |
Всесвітня історія |
12 група |
Виклики міжвоєнного
часу. |
Виконати завдання на картці (Додаток 1) |
Історія України |
32 група |
Практичне заняття.
Війна в пам’яниках рідного краю (краєзнавча експедиція) |
Опрацювати додаткові джерела. Дослідити одну з пам’яток
рідного краю Другої світової війни. (Додаток 2) |
Всесвітня історія |
22 група |
Транснаціональні
корпорації. НТР |
Опрацювати §13. Виконати завдання. Логічна компетентність с. 73. Історичний
портрет М. Горбачов. |
Пам'ятка «Як дослідити історичну
пам’ятку»
1. Що
це за пам’ятка?
2. Де
вона розташована? Як вона виглядає?
3. Коли
було створено пам’ятку? (вкажіть
століття або точну дату, якщо її можна встановити)
4.
Яким подіям у
минулому чи історичним
діячам присвячена дана пам’ятка? Що вона засвідчує?
5. Хто
створив дану пам’ятку? (ім’я
архітектора, художника, скульптора, інженера тощо)
6. Якщо
ви описуєте архітектурну споруду або
витвір мистецтва, пригадайте,
які особливості характерні
для архітектурних споруд
або художніх творів, обраних
вами. Пам’ятайте, що
встановити особливість -
означає знайти те,
чим ця пам’ятка
відрізняється від подібних до
неї.
7. Чи
відображає ця пам’ятка історію та культуру
одного народу чи усіх народів, що жили поруч?
Предмет |
Група |
Тема уроку |
Завдання |
Історія України |
21 група |
Українці і ООН. Внесок
українського народу в перемогу над нацизмом. |
Опрацювати параграф
34-35 Виконати завдання на картках (Додаток 1) |
Всесвітня історія |
21 група |
Перебудова в СРСР. «Оксамитова
революція» |
Виконати завдання на картках (Додаток 2) |
Історія України |
32 група |
Культура в роки війни |
Опрацювати параграф 35 Виконати завдання на картках (Додаток 3) |
Предмет |
Група |
Тема уроку |
Завдання |
Історія України |
11 група |
Узагальнення та
тематичний контроль з теми: «Початок Української революції» |
Виконати завдання за
посиланням |
Всесвітня історія |
11 група |
Німеччина. Листопадова
революція та Веймарська республіка. Прихід до влади нацистів. |
Виконати завдання на картці (Додаток 1) |
Всесвітня історія |
22 група |
Прояви
етнонаціоналізму (Квебек, Ольстер, баске питання) |
Опрацювати параграф 5 Логічна
компетентність с. 30 |
Предмет |
Група |
Тема уроку |
Завдання |
Історія України |
31 група |
Практичне заняття.
Злочини комуністичного режиму. |
Виконати завдання на картці (Додаток 1). Відео https://www.youtube.com/watch?v=IEHA67gKl-s |
Всесвітня історія |
12 група |
Радянський Союз.
«Договірна федерація» радянських республік. Утворення СРСР. НЕП. |
Виконати завдання на картці (Додаток 2) |
Історія України |
32 група |
Українці і ООН. Внесок
українського народу в перемогу над нацизмом. |
Опрацювати параграф
34-35 Виконати завдання на картках (Додаток 3) |
Всесвітня історія |
22 група |
Практичне заняття.
Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу. |
Виконати завдання на картках (Додаток 4) |
Предмет |
Група |
Тема уроку |
Завдання |
Історія України |
21 група |
Бойові дії 1942-1943
рр. Чорносвитники. Вигнання німецьких військ та їх союзників. Депортація
кримських татар та інших народів Криму. |
Опрацювати параграф 34 Виконати завдання на картках (Додаток 1) |
Всесвітня історія |
21 група |
Наростання системних
кризових явищ у країнах регіону в 70-80 рр. |
Виконати завдання на картках (Додаток 2) |
Історія України |
32 група |
Бойові дії 1942-1943
рр. Чорносвитники. Вигнання німецьких військ та їх союзників. Депортація
кримських татар та інших народів Криму. |
Опрацювати параграф 34 Виконати завдання на картках (Додаток 1) |
Предмет |
Група |
Тема уроку |
Завдання |
Історія України |
31 група |
Розгортання
страйкового руху. Формування багатопартійної системи. Вибори 1990 р. |
Опрацювати с. 161-164 Виконати завдання на картці (Додаток 1) |
Всесвітня історія |
12 група |
Німеччина. Листопадова
революція. Веймарська республіка. Прихід до влади нацистів. |
Опрацювати параграф 12 Виконати завдання на картці (Додаток 2) |
Історія України |
32 група |
Українська повстанська
армія. Українська головна визвольна рада. Партизанський рух опору. |
Підручник
Історія України 10 клас В.Власенко, С. Кульчицький Опрацювати с. 215-217 Виконати завдання на картках (Додаток 3) |
Всесвітня історія |
22 група |
Концепція
постіндустріального суспільства. Зміцнення демократії. |
Опрацювати с. 16-20, записати конспект. |
Предмет |
Група |
Тема уроку |
Завдання |
Історія України |
21 група |
Опір окупантам.
Проголошення Акта відновлення Української держави. Поліська Січ. |
Опрацювати с. 215-216 Виконати завдання на картках (Додаток 1) |
Всесвітня історія |
21 група |
Криза комуністичних
режимів країн Центрально-Східної Європи. «Хрущовська відлига». Практичне
заняття «Празька весна» 1968 р. |
Опрацювати параграф 12 Підручник Т. Ладиченко
«Всесвітня історія» 11 клас. Виконати завдання на картках (Додаток 2) |
Історія України |
32 група |
Окупація України військами Німеччини та її союзниками.
Праведники світу в Україні. |
Опрацювати параграф 32 Виконати завдання на
картках (Додаток 3) |
Предмет |
Група |
Тема уроку |
Завдання |
Історія України |
11 група |
Більшовицько-російська окупація України. Мирний договір
УНР з Центральними державами. Вигнання більшовиків з території УНР. |
Опрацювати параграф 9 Виконати завдання на картці (Додаток 1) |
Всесвітня історія |
11 група |
Франція. Народний
фронт і його уряд. Едуард Даладьє |
Опрацювати параграф 10 Заповнити таблицю с. 59 «Діяльність урядів Франції
1920-1930 рр.» Виконати логічну компетентності завдання 6 на с. 60. Скласти історичний портрет Едуарда Даладьє. |
Всесвітня історія |
22 група |
Узагальнення та
контроль знань «Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період. Облаштування
повоєнного світу». |
Виконати завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/553666 |
Предмет |
Група |
Тема уроку |
Завдання |
Історія України |
31 група |
Практичне заняття.
Чорнобильська катастрофа та її наслідки. |
Опрацювати с. 156-158 Переглянути презентацію у розділі позакласна робота відео https://www.youtube.com/watch?v=LZaWSQ64AmA Виконати завдання на картці (Додаток 1) |
Всесвітня історія |
12 група |
Італія. Фашистський
режим Беніто Муссоліні. |
Опрацювати параграф 11 Виконати завдання на картці (Додаток 2) |
Історія України |
32 група |
Опір окупантам.
Проголошення Акта відновлення Української держави. Поліська Січ. |
Підручник
Історія України 10 клас В.Власенко, С. Кульчицький Опрацювати с. 215-217 Виконати завдання на картках (Додаток 3) |
Всесвітня історія |
22 група |
Дотрина Г. Трумена і
«План Маршала». Поділ Німеччини. НАТО та ОВД. |
Виконати завдання на картках (Додаток 4) |
Предмет |
Група |
Тема уроку |
Завдання |
Історія України |
21 група |
Опір окупантам.
Проголошення Акта відновлення Української держави. Поліська Січ. |
Опрацювати с. 215-216 Виконати завдання на картках (Додаток 1) |
Всесвітня історія |
21 група |
Результати Другої
світової війни для народів Центрально-Східної Європи. Операція «Вісла» |
Опрацювати параграф 1 Підручник Т. Ладиченко «Всесвітня
історія» 11 клас. Виконати завдання на картці (Додаток 2) |
Історія України |
32 група |
Політичне та соціально-економічне становище України
напередодні німецько-радянської війни. Бойові дії 1941-1942 рр. Тактика
«випаленої землі» |
Підручник Історія
України 10 клас В.Власенко, С. Кульчицький Опрацювати параграф 31 Виконати завдання на
картках (Додаток 3) |
Предмет |
Група |
Тема уроку |
Завдання |
Історія України |
31 група |
Крах командної економіки. Падіння рівня життя
населення. |
Опрацювати параграф 18 Робота з карикатурою с. 151 Виконати завдання 1, 2 с. 158 |
Всесвітня історія |
12 група |
Франція. Народний фронт і його уряди. Едуард Даладьє. |
Опрацювати параграф 10 Заповнити таблицю с. 59 «Діяльність урядів Франції
1920-1930 рр.» Виконати логічну компетентності завдання 6 на с. 60. Скласти історичний портрет Едуарда Даладьє. |
Історія України |
32 група |
Окупація Червоною армією Галичини, Волині, Північної
Буковини, Хотинщини та Бессарабії. Радянізація. |
Підручник
Історія України 10 клас В.Власенко, С. Кульчицький Опрацювати параграф 30-31 Виконати завдання на картках (Додаток 1) |
Всесвітня історія |
22 група |
Урок узагальнення і контролю знань з теми: «Передумови Другої світової війни. Друга світова війна» | Виконати тести за
посиланням |
Предмет |
Група |
Тема уроку |
Завдання |
Історія України |
11 група |
Перша війна більшовицької Росії. Проголошення УНР |
Опрацювати параграф 8 |
Всесвітня історія |
11 група |
Велика Британія. Дж. Р. Макдональд |
Опрацювати параграф 9 Виконати хронологічну та логічну компетентності на с. 55. Переглянути відео за посиланням с. 55 |
Історія України |
21 група |
Окупація України військами Німеччини та її союзниками.
Праведники світу в Україні. |
Опрацювати параграф 32 Виконати завдання на
картках |
Всесвітня історія |
21 група |
Урок узагальнення і контролю знань «Держави Північної
Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства» |
Виконати завдання за
посиланням https://naurok.com.ua/test/start/25700
|
Історія України |
32 група |
Українське питання в міжнародній політиці напередодні
Другої світової війни. Початок Другої світової війни. |
Опрацювати параграф 30 Виконати завдання на картках Переглянути відеоматеріали за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=PkkXRTXRtxY
|
Предмет |
Група |
Тема уроку |
Завдання |
Історія України |
31 група |
Україна в умовах
перебудови. Відродження пам’яті про Голодомор. |
Переглянути відеоматеріал https://www.youtube.com/watch?v=5Jv4G2WAhtE Опрацювати параграф 17. Виписати поняття. Скласти історичний портрет Михайла Горбачов Опрацювати с. 145-147 Виконати завдання 3 с. 149 |
Всесвітня історія |
12 група |
Велика Британія. Дж. Р. Макдональд |
Опрацювати параграф 9 Виконати хронологічну та логічну компетентності на с.
55. Переглянути відео за посиланням с. 55 |
Історія України |
32 група |
Практичне
заняття. Срібна земля. Третя спроба утвердити незалежність
України в ХХ ст.. |
Опрацювати
Інтернет ресурси. Написати статтю в місцеву газету «Срібна земля» |
Історія України |
32 група |
Урок узагальнення і контролю знань з теми: Західноукраїнські землі в міжнародний період |
Виконати тести за посиланням |
Всесвітня історія |
22 група |
Завершення та підсумки Другої світової війни. |
Опрацювати параграф 1-2 Виконати завдання на картках (Додаток 1) |
Предмет |
Група |
Тема уроку |
Завдання |
Історія України |
11 група |
Прихід до влади у Росії більшовиків: позиція УЦР. Події
1917 р. в Криму. Курултай і Кримська Народна Республіка |
Опрацювати параграф 7 |
Всесвітня історія |
11 група |
Сполучені Штати Америки. Доба «проспериті». Велика
депресія. «Новий курс» Франкліна Рузвельта. |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=WTNz0LP4Rlg Виконати завдання. Опрацюйте с. 50 підручника та визначте наслідки економічної кризи (Велика
депресія) в США
1920 – 1921 рр. Опрацюйте с. 40 – 41 та
випишіть основні заходи «нового курсу» Рузвельта. Дати
визначення «Доба проспериті»
Домашнє завдання. Опрацювати § 8. Логічна компетентність с. 52 Відеоролик за кодом
с. 51 |
Історія України |
21 група |
Бойові дії у 1941-1942 рр. Тактика «випаленої землі» та
інші злочини комуністичного тоталітарного режиму. |
Опрацювати параграф 3-4
Виконати завдання на
картках (Додаток 1) |
Всесвітня історія |
21 група |
Об’єднання Німеччини. Від ЄЕС до ЄС. Проблема брексіту. |
Опрацювати с. 46
скласти хронологічний ланцюжок «Об’єднання
Німеччини». Дати визначення поняттю
«Європейська інтеграція». Опрацювати с. 54. Виписати критерії вступу до Європейського валютного союзу. Скласти схему. Органи управління ЄС
Проблема брексіту. Опрацювати с. 57 Домашнє завдання Хронологічна
компетентність. Завдання 2 с. 59 Робота з датами і
подіями с. 59 |
Історія України |
32 група |
Культурне і релігійне життя на західноукраїнських
землях. |
Опрацювати параграф 28-29 Виконати тести https://naurok.com.ua/test/start/136409 |
Предмет |
Група |
Тема уроку |
Завдання |
Всесвітня історія |
12 група |
Сполучені Штати Америки. Доба «проспериті». Велика
депресія. «Новий курс» Франкліна Рузвельта. |
https://www.youtube.com/watch?v=WTNz0LP4Rlg Виконати завдання. Опрацюйте с. 50 підручника та визначте наслідки економічної кризи (Велика
депресія) в США
1920 – 1921 рр. Опрацюйте с. 40 – 41 та
випишіть основні заходи «нового курсу» Рузвельта. Дати
визначення «Доба проспериті»
Домашнє завдання. Опрацювати § 8. Логічна компетентність с. 52 Відеоролик за кодом
с. 51 |
Історія України |
32 група |
Українські землі у складі Румунії. Татарбунарське
повстання. |
Опрацювати параграф 2-3 Виконати завдання на картках |
Всесвітня історія |
22 група |
Окупаційний режим та рух опору. |
Опрацювати завдання |
Предмет |
Група |
Тема уроку |
Завдання |
Історія України |
31 група |
Урок узагальнення і контролю знань з теми: «Україна в період кризи радянського ладу». |
Виконати тести за посиланням
https://naurok.com.ua/test/start/25459
|
Всесвітня історія |
12 група |
Урок узагальнення і контролю знань з теми: Передумови
Першої світової війни. Війна та революції. Облаштування повоєнного світу» . Різнорівневі завдання |
Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/579567
|
Історія України |
32 група |
Правовий статус українських земель у складі Польщі.
Українська військова організація та Організація українських націоналістів. |
Підручник
Історія України 11 клас В.Власенко, С. Кульчицький Опрацювати параграф 1-2 Виконати завдання на картках |
Картки для 32 групи
19.10.20
Предмет |
Група |
Тема уроку |
Завдання |
Історія України |
11 група |
Відносини
Центральної ради з Тимчасовим Урядом. І Універсал Української Центральної
Ради. |
Підручник Історія України 10 клас В.Власенко, С.
Кульчицький
|
Всесвітня історія |
11 група |
Урок узагальнення і контролю знань з теми: Передумови
Першої світової війни. Війна та революції. Облаштування повоєнного світу» . |
Виконати тести
за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/579567
|
Історія України |
21 група |
Окупація Червоною
армією Галичини, Волині, Північної Буковини, Хотинщини та Південної
Бессарабії. Радянізація нових територій. |
Підручник Історія України 10 клас В.Власенко, С.
Кульчицький Опрацювати параграф 30-31 Виконати завдання на картках Додаток 1, 2 |
Всесвітня історія |
21 група |
«Німецьке економічне диво». Рейганоміка. Тетчеризм.
Шведська соціальна модель. |
«Опрацювати
параграфа 8 підручник Всесвітня історія 11 клас Т. Ладиченко, скласти хронологічний ланцюжок «Об’єднання Німеччини». Робота з візуальним
джерелом. Берлінський мур с. 42 Скласти історичний
портрет Ангела Меркель с. 43 Дати
визначення поняттям Рейганоміка.
Тетчеризм |
Розклад уроків під час карантину
з 12.03.20 по 11.05.20 р.
з історії
26.
|
12.03.20
|
Формальний
та реальний статус УСРР у «договірній федерації» радянських республік.
Утворення СРСР: наслідки для України. Адміністративно-територіальний поділ
УСРР.
|
27.
|
12.03.20
|
Антибільшовицький
повстанський рух. (Холодноярська республіка та інші). Масовий голод 1921-1923
рр. Впровадження непу в УСРР.
|
28.
|
19.03.20
|
Політика
коренізації в УСРР: ставлення влади та населення. Утворення Кримської АСРР у
складі РФСРР. Молдавська АСРР.
|
29.
|
19.03.20
|
Релігійне
життя в УСРР. Українська автокефальна православна церква (УАПЦ). Форсована
індустріалізація. Згортання непу і перехід до директивної економіки.
|
30.
|
20.03.20
|
Розкуркулення
і насильницька колективізація. Голодомор 1932-1933 рр. – геноцид Українського
народу.
|
31.
|
26.03.20
|
Формування культу особи Йосипа Сталіна. Великий терор.
Розстріляне відродження. Антицерковна політика влади. Ліквідація УАПЦ.
|
32.
|
26.03.20
|
Конституція
УРСР 1937 року. Освіта. Наука. Мистецькі спілки у 1920-1930 рр.. Митці
Розстріляного відродження й апологети соцреалізму. Кінематограф.
|
33.
|
27.03.20
|
Практичне заняття. Голодомор
мовою документів, свідчень, чисел….
|
34.
|
31.03.20
|
Урок узагальнення і контролю знань з теми: «Встановлення і
утвердження комуністичного тоталітарного режиму в Україні»
|
35.
|
31.03.20
|
Підсумковий урок.
|
Календарно-тематичне планування
25.
|
12.03.20
|
Урок узагальнення і контролю знань з теми: «Держави Азії та Латинської Америки».
|
26.
|
12.03.20
|
Утворення вогнищ Другої світової війни. Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі. Вісь “Берлін – Рим – Токіо”. Політика “умиротворення” агресора. “Аншлюс” Австрії та Мюнхенська угода.
|
27.
|
19.03.20
|
СРСР у системі міжнародних відносин напередодні Другої світової війни. Підтримка Радянським Союзом гітлерівського режиму в 1933 – на початку 1941 рр. Англо-франко-радянські переговори в Москві. Радянсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) і таємні протоколи до нього.
|
28.
|
19.03.20
|
Початок Другої світової війни. Причини, характер, періодизація Другої світової війни. Характеристика основних періодів війни. Основні театри воєнних дій.
|
29.
|
26.03.20
|
Окупаційний режим та рух опору. Дипломатія часів війни. Утворення антигітлерівської коаліції, її значення. Особливості окупаційного режиму і руху Опору.
|
30.
|
26.03.20
|
Завершення і підсумки Другої світової війни. Капітуляція Німеччини та її союзників. Нюрнберзький і Токійський процеси над воєнними злочинцями. Політичні, економічні та соціальні наслідки Другої світової війни.
|
31.
|
02.04.20
|
Практичне заняття. Людина під час війни. Голокост. Праведники народів світу.
|
32.
|
02.04.20
|
Урок узагальнення і контролю знань з теми: «Передумови Другої світової війни». «Друга світова війна». Різнорівневі завдання
|
Відеоматеріали до теми "Друга світова війна"
Календарно-тематичне планування
15.
|
16.03.20
|
Радянський Союз. “Договірна федерація” радянських республік. Утворення СРСР. Нова економічна політика. Спланована модернізація. Особливості комуністичного тоталітарного режиму. Сталінізм.
|
16.
|
23.03.20
|
Виклики міжвоєнного часу. Європа поміж економічною стабільністю та світовою кризою. Радикалізація політичного життя. Громадянська війна в Іспанії.
|
17.
|
24.03.20
|
Урок узагальнення і контролю знань з теми: «Провідні держави світу в міжвоєнний період». Різнорівневі завдання
|
Календарно-тематичне планування
24.
|
12.03.20
|
Українці в повстаннях у
таборах ГУТАБу (ГУЛАГу)
|
25.
|
19.03.20
|
Практичне заняття. Повсякденне життя повоєнних
років.
|
26.
|
26.03.20
|
Узагальнення. Тематичний
контроль з теми: «Україна
в повоєнний період»
|
Розділ
4. Україна в умовах десталінізації
|
||
27.
|
02.04.20
|
Внутрішньополітична ситуація. XX з’їзд КПРС. Десталінізація. Децентралізація управління
економікою.
|
28.
|
09.04.20
|
Зміни соціальної політики.
|
29.
|
16.04.20
|
Шістдисятництво. Зародження
дисидентського руху. Антирежимні виступи.
|
30.
|
23.04.20
|
Практичне заняття. Феномен українського
шістдисятництва.
|
21.
|
12.03.20
|
Латинська Америка: особливості розвитку країн регіону.
Революція на Кубі.
|
22.
|
19.03.20
|
Урок узагальнення і контролю знань з теми: «Країни
Азії, Африки, Латинської Америки: вибір шляхів розвитку».
|
Розділ 10. Міжнародні відносини.
|
||
23.
|
26.03.20
|
Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД.
|
24.
|
02.04.20
|
Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза,
війна в Кореї. Карибська криза, війна у В'єтнамі та Афганістані).
|
25.
|
09.04.20
|
Період «розрядки» в міжнародній політиці. Гельсінська
конференція 1975 р. Від біполярного до багатополярного світу.
|
26.
|
16.04.20
|
Проблема міжнародного тероризму. Агресія Росії проти
України.
|
27.
|
23.04.20
|
Урок узагальнення і контролю знань з теми: «Міжнародні
відносини».
|
Відеоматеріали. Хронологія спротиву. З чого почалась окупація Криму
контрольна робота на тему: "Міжнародні відносини"
14.05.20 Урок узагальнення і контролю знань.
30.
|
16.03.20
|
Криза комуністичних режимів країн Центрально-Східної
Європи. «Хрущовська відлига». Практичне заняття. “Празька весна”
1968 року.
|
31.
|
16.03.20
|
Наростання системних кризових явищ у країнах регіону в
70-80 х рр.
|
32.
|
23.03.20
|
Перебудова в СРСР. «Оксамитові революції». Практичне
заняття. Роль лідерів у трансформаційних процесах у країнах Східної
Європи на зламі 1980–1990-х рр.
|
33.
|
27.03.20
|
Розпад СРСР, Югославії, Чехословаччини.
|
34.
|
27.03.20
|
Політичні, економічні, соціальні та національні
трансформації.
|
35.
|
30.03.20
|
Країни Центрально-Східної Європи на початку ХХІ ст., їх
роль у сучасних міжнародних відносинах.
|
36.
|
01.04.20
|
Урок узагальнення та контролю знань з теми: «Держави
Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси».
|
37.
|
06.04.20
|
Японія. Хірохіто. Японське «економічне диво». Внутрішня
та зовнішня політика.
|
38.
|
08.04.20
|
Китай. Проголошення КНР. Культ особи Мао Цзедуна. Ден
Сяопін.
|
39.
|
13.04.20
|
Утворення Індійської республіки та Пакистану. ІНК.
Індіра Ганді.
|
40.
|
15.04.20
|
Утворення Ізраїлю. Ісламська революція в Ірані. Конфлікт
в Сирії. Ісламська держава Іраку і Леванту.
|
41.
42. |
22.04.20
27.04.20 |
Деколонізація Африки. Крах апартеїду.
Латинська Америка. Революція на Кубі. |
Дякую за пророблену роботу!
ВідповістиВидалитиДякую)))
ВідповістиВидалити